Опубликован 2021-11-30

НОФИЗИК ТАЪЛИМ ЙЎНАЛИШИ ТАЛАБАЛАРИДА ҚАТТИҚ ЖИСМЛАР АЙЛАНМА ҲАРАКАТИГА ОИД ТУШУНЧАЛАРИНИНГ ЎЗЛАШТИРИШ ДАРАЖАЛАРИНИ ОШИРИШ МЕТОДИКАСИ

Аннотация


Ушбу мақолада нофизик мутахассислик йўналишлари талабаларига физикани ўқитишда асосий эътибор талабалар ўртасида илмий фикрлаш тарзини шакллантиришни, физикани мустақил ўрганиш имкониятини яратиш учун зарур бўлган назарий материаллар мазмуни баён этилган.

Как цитировать


Irmatov, F. (2021). НОФИЗИК ТАЪЛИМ ЙЎНАЛИШИ ТАЛАБАЛАРИДА ҚАТТИҚ ЖИСМЛАР АЙЛАНМА ҲАРАКАТИГА ОИД ТУШУНЧАЛАРИНИНГ ЎЗЛАШТИРИШ ДАРАЖАЛАРИНИ ОШИРИШ МЕТОДИКАСИ. Физико-технологического образование, 6(6). извлечено от https://science.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/3603

Библиографические ссылки


Дьякова Е.А. Методика преподавания физики в направлениях гуманитарного профиля: Дисс. канд. пед. наук. – М., 2002. – 180 с.

Ирматов, Ф. М. Эффективность современных образовательных технологий в педагогическом процессе (на примере обучения физике). научное знание современности, (8), 34-37.

Ирматов, Ф. М. Особенности обучения нефизическим специальностям студентов. Образование и культура. –C. 130-132.

Ирматов, Ф. М. Эффективность модульного обучения физики для нефизических специальностей. инновационные технологии в современном образовании. –C. 228-231.

Демин Е.В. Методика использования новых информационных технологий в процессе преподавания квантовой физики в педагогических ВУЗах.: Дис. канд. пед. наук. – М., 2004.

Ирматов Ф.М. Нофизик мутахассисликлар бўйича физика таълими самарадорлигини ошириш йўллари // Педагогика. Илмий-назарий ва методик журнал. Тошкент. 2020.2-сон. – Б.86-90 6.

Ариас Е.А. Дифференцированный подход к обучению физике студентов различных нефизических специальностей университета//Дис. канд. пед. наук. Санкт-Петербург. 2004

Ирматов Ф.М. Нофизик мутахассислик йўналишлари талабаларига физика фанини замонавий таълим технологияларидан фойдаланиб ўқитишнинг ўзига хос жиҳатлари // НамДУ илмий ахборотномаси. – Наманган. -2020. – 7-сон. – Б.263-268.

Irmatov, F. (2021). Assessment of students’levels of studying physics. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(02), 98-107.

Irmatov, F. (2019). Advantages of teaching physics on the credit system. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 7(12), 60-64.

Irmatov, F., Mamatkulov, B., Xasanboyev, B., & Pirmatov, S. (2021). Information and communication technologies in physics lessons. Физико-технологического образование, (2).

Irmatov, F. (2020). Физика фанини ўқтишни замонавий ахборот-коммуникацион технологиялар асосида ташкил этиш. Физико-технологического образование, (1).

Irmatov, F., Abduvaxobov, X., & Safarov, S. (2021). Fizika fanidan talabalarning o’zlashtirish darajalarini oshirishda kreativ yondashuv. Физико-технологического образование, 4(4).

Irmatov, F., Qarshiboyev, S., & Andaqulova, D. (2021). Талабаларнинг ўқув материалини ўзлаштириш даражаси. Физико-технологического образование, (5).

Irmatov, F. (2020). Talabalarning fizika fanidan o’zlashtirish darajalarini oshirishda zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan foydalanish. Физико-технологического образование, (1).

Togaev, X., Doniyorov, S., Farmonov, U. M., Irmatov, F. M., & Boboqulov, Q. S. (2016). On the role of the physical concepts of the disclosure of the secrets of music. In The Eighth International Conference on Eurasian scientific development (pp. 184-189).

Авторы


Fozil Irmatov

jizzakh State Pedogogical institute

Ключевые слова:

физика, нофизик мутахассислик, замонавий таълим, ўзлаштириш даражалари, фаолият, хусусият, шакл
Powered by I-Edu Group