Опубликован 2021-09-30

БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИНИНГ ҲАЁТИЙ ВАЗИЯТЛАРГА МОСЛАШИШИГА ОИД ТАЛАБЛАР

Аннотация


Ушбу мақолада бўлажак ўқитувчисининг ҳаётий вазиятларга мослашиш заруриятига оид талаблар ҳақидаги фикрлар баён қилинган

Как цитировать


Mamajonova, K. (2021). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИНИНГ ҲАЁТИЙ ВАЗИЯТЛАРГА МОСЛАШИШИГА ОИД ТАЛАБЛАР. Физико-технологического образование, 4(4). извлечено от https://science.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/2542

Библиографические ссылки


Н.А.Муслимов “Бўлажак ўқитувчиларнинг педагогик компетентлигини шакллантириш назарияси технологияси”. Ўқув қўлланма. Тошкент-2014 йил.

Мамажонова К. “Ўқувчи шахси маънавиятини шакллантиришга йўналтирилган фаолият мазмуни”. А.Қодирий номидаги ЖДПИ. “Ёшлар онгига миллий истиқлол ғоясини сингдиришда ижтимоий-гуманитар фанларнинг вазифалари” республика-илмий амалий анжуман материаллари 2-қисм. Жиззах 13-14.04.2006 йил. 268 бет

Холматов П.К., Мамажонова К.А., Исоқов Ш.Т., Хасанова Г.У. “Касб-ҳунарга йўллаш ишларини ташкил қилишда дарсдан ташқари машғулотлар шакллари ва мазмунини танлашнинг ташкилий-педагогик мезонлари”. Журнал «Научное знание современности» материалы Международных научно-практических мероприятий Общества Науки и Творчества Выпуск №1 город Казань, 2020 год. 38-42 стр.

Мамажонова К.А. “Шарқ мутафаккирларининг маънавий мероси таълим-тарбияни ташкил этишнинг муҳим таянчи”. Абай Қўнонбоев ва шарқ мутафаккирларининг педагогик қарашлари халқаро илмий-амалий конференция 2020 йил, 16-17 октябрь. 109-112 бет

Мамажонова, К. А. (2019). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШДА КОРХОНАЛАР БИЛАН ИЖТИМОИЙ ҲАМКОРЛИК ИШЛАРИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ МАСАЛАЛАРИ. Интернаука, (20-3), 57-58.

Mamajonova, K. (2020). Таълим технологиясини лойиҳалаштириш тамойиллари ва унинг назарий методологик асослари. Архив Научных Публикаций JSPI.

Холматов, П. Қ., & Мамажонова, К. А. (2020). КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎЛЛАШ ИШЛАРИНИ ТАШКИЛ ҚИЛИШДА ДАРСДАН ТАШҚАРИ МАШҒУЛОТЛАР ШАКЛЛАРИ ВА МАЗМУНИНИ ТАНЛАШНИНГ ТАШКИЛИЙ-ПЕДАГОГИК МЕЗОНЛАРИ. Научное знание современности, (1), 38-42.

Ismailov T.J, Tagaev X, Kholmatov P.K, Yusupov K.Y, Alkarov K.Kh, Orishev Zh.B Karimov O.O. (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Orishev, Jamshid (2021) "PROJECT FOR TRAINING PROFESSIONAL SKILLS FOR FUTURE TEACHERS OF TECHNOLOGICAL EDUCATION," Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal: Vol. 2021 : Iss. 2 , Article 16.

Xolmatov, P., & Оришев, Ж. (2020). ДАРСДАН ТАШҚАРИ МАШҒУЛОТЛАРДА ЎҚУВЧИЛАР КАСБИЙ ТАРБИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ МАҚСАД ВА ВАЗИФАЛАРИ. Физико-технологического образование, 1(1)

Xolmatov, P., & Оришев, Ж. (2020). УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ТЕХНОЛОГИЯСИ. Физико-технологического образование, 1(1)

Orishev, J., & Оришева, З. (2021). “METROLOGIK O’LCHOVLAR” MAVZUSINI O’QITISHDA NOSTANDART TESTLARDAN FOYDALANISH . Физико-технологического образование, 2(2).

Orishev, J. (2020). ГЛОБАЛЛАШУВ ДАВРИДА ПЕДАГОГЛИК МАСЪУЛИЯТИ . Научно-просветительский журнал "Наставник", 1(1).

Убайдуллаев, С., Алибоев, Т.Ч., & Оришев, Ж. Б. (2020). МАТЕРИАЛЛАРНИ КЕСИБ ИШЛАШ АСБОБЛАР ВА ДАСТГОҲЛАР ФАНИДАН АМАЛИЙ-ЛАБОРОТОРИЯ МАШҒУЛОТЛАРИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ УСЛУЛЛАРИ .Научное знание современности, (11), 26-29.

Алибоев, Т., Оришев, Ж., & Орипова, Ф. (2016). РАЗВИТИЕ ТЕХНИЧЕСКОЕ ТВОРЧЕСТВА СТУДЕНТОВ НА УРОКАХ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1681-1683).

Оришев, Ж. Б. (2019). ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА ИННОВАЦИОН ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ИМКОНИЯТЛАРИ. Интернаука, (43-2), 70-72

Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Аришев, Ж. (2017). ГАРАНТИИ ВНЕДРЕНИЯ НОВОЙ ТЕХНИКИ ПО ЭКСПУЛАТАЦИОННИМ ПАКАЗАТЕЛЯМ. In Научно-практические пути повышения экологической устойчивости и социально-экономическое обеспечение сельскохозяйственного производства (pp. 1242-1245).

Убайдуллаев, С., Оришев, Ж. Б., & Ортиқова, О. Ш. (2019). УЗЛУКСИЗ ТАЪЛИМДА" ДАРСЛАРДА ЭКОЛОГИК ТАНАФФУС" ПЕДАГОГИК ТЕХНОЛОГИЯСИГА АСОСЛАНГАН ЭЛЕКТРОН ҚЎЛЛАНМАЛАРНИ ЖОРИЙ ЭТИШ. Интернаука, (20-3), 62-63.

Низомов, Ш., & Оришев, Ж. Б. (2020). МЕТАЛЛАРНИНГ ХОССАЛАРИ МАВЗУСИНИ ЎҚИТИШДА ЯНГИ ПЕДАГОГИК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ. Научное знание современности, (2), 48-52.

Тагаев, Х., Оришев, Ж. Б., & Юсупов, М. М. (2015). ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РЕАЛИЗАЦИИ КОМПЕТЕНТНОГО ПОДХОДА В МУНИЦИПАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ НА ОСНОВЕ АПК В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ. In ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗВИТИЯ АРИДНЫХ ЭКОСИСТЕМ (pp. 187-189).

Тагаев, Х., Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Оришев, Ж. Б. (2016). ПОВЫШЕНИЕ ПАТЕНТНЫХ ЗНАНИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1776-1780).

Orishev, J. (2020). Ёшларни касбга йўналтиришда шарқона қарашлар ва педагогик масалалар. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). The use of information and communication technologies in the educational process. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Criteria for assessing practical work in higher education. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). The main stages of Project Education. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Роль информационных технологии в подготовке будущих учителей технологического образования. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Project Education is a guarantee of educational effectiveness. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Бўлажак ўқитувчиларнинг педагогик маҳоратини ўстиришга баъзи мулоҳазалар. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Ахборот технологиялари: таълим, касбий тайёргарлик ва сифат. Архив Научных Публикаций JSPI.

Orishev, J. (2020). Таълим жараёнини лойиҳалаштириш компонентлари. Архив Научных Публикаций JSPI.

Авторы


Kamola Mamajonova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

таълим тизими, педагогика, психология, таълим-тарбия, бошқарув маҳорати

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group